piątek, 27 lipca 2012

Drobiażdżek


Szaliczek o nazwie Leftie. Autorką jest Martina Behm. Nie miałam w planie robić szaliczka, ale gdy spotkałam go na Ravelry to jakoś tak od razu narzuciły się oczka i była to szybka praca. Jest niewielki, 18 listków, 50 g/200m wełna merino 70% + jedwab 30%, druty 3.25 mm. Listki zrobione są z ciutkę cieńszej  - alpaka z jedwabiem, wykorzystanie resztek. Już jest odłożony do szuflady z przydasiami. I czapeczka do kompletu już się dzierga.

Pięknie dziękuję za odwiedziny, za komentarze.
Dużo słońca życzę.

43 komentarze:

  1. Świetnie się prezentuje, pierwszy raz widzę ten model, jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny drobiażdżek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Ci wyszedł ten szaliczek-obrazek skończony więc też się już zabieram za ten szaliczek .
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to i drobiażdżek ale MEGA efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szal. Taki drobiazg, a cieszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ten szaliczek podoba! Baaaardzo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny drobiażdżek, czekam na czapeczkę:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny i bardzo efektowny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny szaliczek, z pewnościa się przyda:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny szaliczek, te listeczki są urocze :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten szaliczek, aż zachciało mi się taki mieć

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny i taki inny od szalików:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny,też go sobie zapisałam do (ewentualnie)zrobienia,spotkałam się z nim na niemieckich blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny! też mi w padł w oko na ravelry ale Twoja wersja jeszcze bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny szaliczek, bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo sympatyczny szaliczek:) fajna włóczkę do niego uzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy na niego nie trafiłam, a to taki cukiereczek! :-) Pięknie dobrałaś kolory i jak zwykle, robótka z Twoich rączek prezentuje się imponująco! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest pomysłowy, oryginalny jak na szaliczek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy szaliczek! Ciekawam już czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby niewiele go zdobi a jednak efektowny niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale słodki! piękny i ciekawy. Może podadzą w j. polskim abym mogła zakupić. Anna

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny. Bardzo subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  23. SWIETNY.

    TY ZAWSZE COS ZNAJDZIESZ FAJNEGO.

    ALE MAMY UPAL W TYM ROKU.

    POZDROWIONKA Z WINDSOR

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo sympatyczny szaliczek. "Szuflada z przydasiami" to bardzo dobry wynalazek. Muszę wygospodarować u siebie taką szufladę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam koleżankę ,której ulubionym powiedzonkiem jest że "życie się składa z chwil i drobiazgów". I właśnie, gdy spojrzałam na ten Twój przepiękny "drobiażdżek" pomyślałam sobie.Jak piękne i cudowne byłoby życie składające się z takich drobiazgów:))))Jest bardzo oryginalny i piękny.
    Słońca i wysokich temperatur (takich w granicach 30-stu stopni)jak na razie to lato nam nie skąpi.Gdyby nie te zawirowania burzowe z trąbami powietrznymi i ich skutkami:((((To można by się pogodą cieszyć.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny, prosty a tak efektowny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczny! Wcale się nie dziwię, że szybciutko chciałaś zrobić ten szaliczek :) Kolorki w twoim szalu bardziej przypadły mi do gustu niż w oryginale.

    OdpowiedzUsuń
  28. swietny i orginalny...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam go na ravelry, ale szczerze mówiąc tu bardziej zwrócił moją uwagę... chyba wolę stonowane kolory ;)) wydaje się dość prosty

    OdpowiedzUsuń
  30. Obłędny szaliczek, niezmiernie mi się podoba. Brawo!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny drobiażdżek:) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny! i czapeczka będzie....Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. WITAM I POZDRAWIAM
    SZALICZEK JEST ŚLICZNY

    OdpowiedzUsuń
  34. alez mi sie podoba, jest taki calkiem inny.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Znakomity model! Antosiu, Twój ma piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny. Jeszcze takiego nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny!!!!!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny i bardzo ciekawy wzór szalika!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie